Beställa

Hur beställer jag ett smycke?

Du beställer ett handgjort smycke från Love by Sofia Design genom att skicka mig ett e-mail (under kontakt, ellet till [email protected]). I e-mailet skriver Du:
Vilket smycke du önskar beställa.
Antal smycken (om du vill beställa flera av varje.
Ditt handledsmått om du beställer ett armband.
Om du eventuellt vill ha en liten ändring på smycket (lite längre/kostare kedja ovs...).

 När jag har fått ditt medelande så skickar jag dig ett e-mail med mitt kontonummer där Du sätter in pengarna inom en vecka.


Alla smycken på LBS Design är handgjorda, och kan då ta lite tid att göra. Smycket skickas senast en vecka efter betalning. Smyckena skickas från Schweitz, så det kan ta upp till 2 veckor för varorna att komma fram.
Om Du inte hittar vad Du söker här eller vill designa ditt smycke själv, så finns det möjlighet att skicka en skiss/bild på hur du vill att ditt smycke ska se ut till mig, som jag sedan gör efter ritningen. Det mesta går att fixa!


Smiles,
Sofia, LBS design.

Kommentarer:
Lotta

Hej Sofia,

Vad kul att se att du kommit igång med smyckena. De var jättefina.



Lycka till

2010-08-03 @ 15:55:52
Sofia

vad kostar frakten?? :)

2011-04-16 @ 10:13:58
URL: http://sofiasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback